center


Hajónapló
SzakcikkekPublicisztikákArchívum


A hajónaplóban az általunk fontosnak tartott cikkekből, elemzésekből válogatunk.

Szürke minden elmélet, barátom
Nyáreleji elmélkedés, Réz András, Reklámérték, 2004. július, II. évfolyam, 12. szám

Részlet a tanulmányból
„Magyarán: a reklámszakembernek nem értéket, hanem pénzt kell termelnie. Nem elméleti úton. A reklámtevékenység ma már nem heurisztika, hanem gyártási eljárás. A középgeneráció nehezen törődik ugyan bele, de az új nemzedék számára ez teljességgel természetes. Valamikor, a nyolcvanas években egy konferencián – vagy a konferencia helyett bor mellett? – arról beszélgettünk, milyen az ideális reklámszakember. Talán mégis borozás lehetett, mert a végén olyan kép alakult ki, mintha a reklámszakembernek egy személyben kellene integrálnia a művészt, a tudóst és az üzletembert, továbbá Supermant, Batmant és Spidermant. Sokat röhögtünk, és szuperembereknek képzeltük magunkat. Másnap másnaposak voltunk.”

A tanulmány letöltése (PDF formátum, 70KB)

Réz András
Szürke minden elmélet, barátom. Nyáreleji elmélkedés, Reklámérték, 2004. július, II. évfolyam, 12. szám.