|
Hajónapló
A hajónaplóban az általunk fontosnak tartott cikkekből, elemzésekből válogatunk.
Szürke minden elmélet, barátom
|
Nyáreleji elmélkedés, Réz András, Reklámérték, 2004. július, II. évfolyam, 12. szám Részlet a tanulmányból
„Magyarán: a reklámszakembernek nem értéket, hanem pénzt kell
termelnie. Nem elméleti úton. A reklámtevékenység ma már nem
heurisztika, hanem gyártási eljárás. A középgeneráció nehezen törődik
ugyan bele, de az új nemzedék számára ez teljességgel természetes.
Valamikor, a nyolcvanas években egy konferencián – vagy a konferencia
helyett bor mellett? – arról beszélgettünk, milyen az ideális
reklámszakember. Talán mégis borozás lehetett, mert a végén olyan kép
alakult ki, mintha a reklámszakembernek egy személyben kellene
integrálnia a művészt, a tudóst és az üzletembert, továbbá Supermant,
Batmant és Spidermant. Sokat röhögtünk, és szuperembereknek képzeltük
magunkat. Másnap másnaposak voltunk.” A tanulmány letöltése (PDF formátum, 70KB) Réz András Szürke minden elmélet, barátom. Nyáreleji elmélkedés, Reklámérték, 2004. július, II. évfolyam, 12. szám.
|
|
|